IT Genetics a acordat un interviu revistei Afaceri Poligrafice despre solutiile pe care le ofera si despre impactul tehnologiilor asupra activitatii si evolutiei afacerilor. Redam mai jos interviul integral, realizat cu colegul nostru, Corneliu Stefan Esanu, business development manager IT Genetics.
“IT Genetics, companie cu capital 100% romanesc, prezent pe piata din Romania de peste 10 ani, este integrator de sisteme in domeniul identificarii automate si al colectarii de date prin coduri de bare, sisteme POS, sisteme de etichetare si aplicatii software de inventariere.
Istoria companiei a inceput in prima parte a anului 2007 cand Stefan Axinte si Liviu Sima, parteneri fondatori, au decis sa transpuna intr-un business pasiunea pentru tehnologie, punand bazele unei afaceri care sa ajute companiile sa isi optimizeze activitatea. Compania a aparut pe piata din necesitatea firmelor de a-si eficientiza procesele operationale ingreunate, serviciile oferite de IT-Genetics rezolvand problemele cu care se confruntau acestea de ani buni.
Prin serviciile pe care le ofera clientilor, compania livreaza si implementeaza solutii fiabile, adaptate nevoilor curente si viitoare, optimizand constant beneficiile obtinute de catre clienti. De la infiintare, compania s-a dezvoltat constant, iar calitatea ireprosabila a serviciilor oferite a fost un criteriu decisiv pentru care producatori renumiti la nivel international, precum Zebra, Brother, Citizen, Honeywell, au ales sa ii ofere diferite grade de parteneriat.
Cu ocazia targului Pack Expo de anul acesta am avut prilejul sa vizitam standul IT Genetics, unde am stat de vorba cu domnul Corneliu Stefan Esanu, Product Manager la aceasta companie.
Reporter Afaceri Poligrafice: Care este principala dvs. activitate in cadrul companiei?
Corneliu Esanu, Product Manager, IT Genetics: Ma ocup de tot ce inseamna echipamente pentru solutii de management al depozitelor, terminale mobile, tablete, imprimante de etichete si cititoare industriale.
AFP: Ce v-a motivat sa veniti anul acesta la Pack Expo?
C.E.: Am venit la acest targ pentru ca ne dorim sa expunem clientilor solutiile pe care noi le oferim in zona de depozite. Daca pana acum majoritatea solutiilor pentru managementul depozitelor se bazau pe codurile de bare uzuale, anul acesta am prezentat o solutie noua de la partenerul nostru Zebra, o solutie RFID – Radio Frequency Identification.
AFP: Prin ce difera aceasta solutie fata de cea cu obisnuitele coduri de bare?
C.E.: Ofera posibilitatea realizarii mult mai simple si rapide a managementului unui produs, a trasabilitatii, scanarii si chiar inventarierii acestuia. Aceasta tehnologie este noua in zona de depozite, insa este prezenta de mai multa vreme in alte domenii de activitate. In plus, incepe sa devina din ce in ce mai accesibila din punct de vedere financiar si astfel vedem o oportunitate pentru toti cei care utilizeaza solutii de management al depozitelor sa isi optimizeze fluxurile de lucru, timpul, sa lucreze mai eficient si sa obtina un profit mai mare.
AFP: Cum vedeti viitorul acestei noi tehnologii RFID?
C.E.: Cred ca va mai dura pana cand vom avea implementari masive ale tehnologiei RFID in zona de depozite. In momentul de fata un retailer destul de mare care utilizeaza aceasta tehnologie este Decathlon. Avem clienti din zone destul de diferite care doresc sa utilizeze aceasta tehnologie, folosita in momentul de fata in activitatiile de management al animalelor si aici ma refer la acele taguri care se prind de urechile bovinelor. Intorcandu-ne la depozite, avand in vedere ca o eticheta RFID costa 30 de centi, iar una simpla poate sa coste de 30 de ori mai putin, cred ca va mai dura pana cand clientii vor intelege si vor vedea avantajele oferite de aceasta tehnologie.
AFP: Oferiti solutii complete?
C.E.: Da, tot ce inseamna hardware, consumabile si aplicatii software personalizate in functie de cerintele clientului.
AFP: Ce ne puteti spune despre echipamente?
C.E.: Acestea sunt furnizate de Zebra, partenerul nostru.
AFP: Clientii sunt exclusiv din Romania?
C.E.: Majoritatea clientilor nostri sunt din Romania, insa avem si clienti din tari precum Bulgaria, Ungaria si Germania.
AFP: Cati angajati aveti?
C.E.: Suntem 55 momentan. Anul acesta speram sa atingem o cifra de afaceri de 6 milioane euro. Investim foarte mult in dezvoltare, incercam sa fim aproape de clienti, venim cu solutii noi si speram sa avem si rezultate.
AFP: Unde sunteti situati?
C.E.: Suntem localizati in Bucuresti, dar servim intreaga tara deoarece avem tehnicieni care se deplaseaza oriunde.
AFP: Ce le transmiteti cititorilor nostri?
C.E.: Se pot indrepta spre noi oricand au nevoie de coduri de bare, etichete de produs, software pentru managementul depozitelor si aplicatii pentru vanzare.
AFP: Va multumim pentru timpul si informatiile acordate!”