Vara este un moment cheie in viata antreprenoriala. Fie ca deschizi un business sezonier, cum ar fi o gelaterie, un parc acvatic, o terasa sau un hotel pe litoral, fie ca ai deja un business, incasarile mari si profitul consistent sunt garantate datorita cererii mari din partea clientilor.
Studiile arata ca tot mai multi antreprenori cu experienta sau tineri aflati la inceput de drum profesional aleg sa isi deschida un business sezonier. Spre exemplu, in sezonul estival, vanzarile sunt obtinute organic in proportie covarsitoare si sunt mult mai mari datorita tendintei oamenilor de a cheltui mai mult pe produse sau servicii de consum imediat.
Asa ca , daca iti deschizi un nou punct de lucru sau un business sezonier in aceasta vara, iti recomandam urmatoarele echipamente necesare pentru afacerea ta.
- Casa de marcat si sertar de bani
Fie ca vinzi produse sau servicii, casa de marcat este un echipament obligatoriu in orice business pentru a putea inregistra si calcula vanzarile efectuate. Noi va punem la dispozitie o gama larga de case de marcat cu jurnal electronic, care se conecteaza la serverele ANAF, potrivit legii in vigoare.
La fel de necesar este sertarul de bani care se conecteaza la casa de marcat. Este util pentru separarea bancnotelor si a monedelor astfel incat sa asiguri un flux rapid al incasarilor si o servire rapida a clientilor.
2. Sistem POS touchscreen
Sistemele POS sunt sisteme compacte cu monitoare touchscreen integrate, de diferite dimensiuni, cu ajutorul carora puteti face cu usurinta orice operatiune din procesul de vanzare. Aceste echipamente reduc la minim timpul de procesare al produselor, crescand astfel vanzarile.
Datorita unui sistem POS touchscreen poti inregistra si urmari comenzile, poti scana produsele, poti gestiona inventarul in timp real si poti procesa plati cash sau cu cardul.
3. Terminal mobil
Cu un terminal mobil performant reusesti sa scanezi rapid codurile de bare, avand informatii clare si actualizate in timp real despre stocul de produse. Un terminal mobile vine cu o serie de avantaje:
- faci inventarul mult mai usor si simplu
- aprovizionezi rapid rafturile cu produsele cautate de clienti
- poti oferi imediat raspunsuri clientilor tai
- contactezi rapid un coleg cand este nevoie de asistenta
4. Imprimanta termica
O imprimanta termica este necesara in orice business, in special in retail si HoReCa, pentru tiparirea bonurilor fiscale sau a notelor de plata, fara ribon, ci direct prin transfer termic. Poate fi folosita ca parte integranta in sistemul POS sau de sine statatoare, este usor de utilizat si are o viteza mare de imprimare.
5. Soft de gestiune retail/HoReCa
Cu soft-ul de gestiune potrivit, in functie de nevoile afacerii tale, ai o serie de avantaje, cum ar fi simplificarea operatiunilor din unitatea in care lucrezi, eliminarea erorilor, controlul asupra stocului, optimizarea fluxului de comenzi si asigurarea transparentei in relatia cu ANAF.
Orice business ai gestiona, este important sa alegi echipamentele potrivite activitatii pe care o desfasori. In functie de necesitatile companiei tale, noi iti oferim solutiile adecvate astfel incat sa iti optimizezi afacerea si sa castigi mai mult cu mai putin efort.