Compania Bata, cunoscuta si ca Bata Shoe Organisation, activeaza ca retailer de incaltaminte in peste 70 de tari si detine fabrici de productie in 26 de tari.
Pe piata de incaltaminte din India, Bata este lider atat ca producator, cat si ca distribuitor, cu o productie anuala de aproximativ 45 milioane de perechi de pantofi distribuiti catre 120 de mii de clienti pe zi prin intermediul retelei proprii de 1200 de outlet-uri si 30.000 de retaileri. La o astfel de scara larga de operatiuni pe o piata in crestere rapida, este necesar un lant de aprovizionare automatizat, complet si transparent.
Lunar este necesara imprimarea unui numar mare de etichete cu coduri de bare (1-1.5 milioane) pentru aplicarea pe cutiile de pantofi, de etichete pentru fiecare pantof si de etichete pentru ambalajele de distributie. Informatiile printate sunt folosite pentru identificarea produselor, gestionarea inventarului si urmarirea transportului de marfa. Etichetele trebuie sa fie scanate si citite din fabrica si pana la punctele de vanzare. Astfel, informatiile tiparite trebuie sa reziste deteriorarii ce poate sa apara in timpul transportului cutiilor prin toata India.
Codurile de bare fiind cea mai eficienta solutie de captare automata a informatiilor, a fost tehnologia perfecta de implementat la Bata. Expertii in AutoID de la Bar Code India (BCIL) au recomandat folosirea unei solutii complete pe baza imprimarii prin transfer termic, folosind imprimante de etichete Zebra ZT410, riboane ARMOR Wax/Resin APR 6 si material de etichetare Fasson TT2C pentru a raspunde cerintelor celor de la Bata.
Aceasta solutie completa, ce include riboanele pentru transfer termic APR 6 produse de ARMOR, inseamna pentru Bata etichete durabile, cu o calitate foarte buna a printarii si un cost eficient din punct de vedere al consumabilelor si al intretinerii.