STUDIU DE CAZ Cum sa eficientizezi procesul de etichetare cu solutia potrivita business-ului tau

Viteza de productie si livrare este cel mai mare atuu al unei afacerii care vrea sa multumeasca clientii si sa creasca vanzarile. De aceea, pentru un business din productie, cum este Krispy Kreme, companie de gogosi din Carolina de Nord, SUA, rapiditatea in executie inseamna bani. Astfel, Krispy Kreme a ales sa imbunatateasca cu un motor de imprimare solutia de etichetare a cutiilor cu gogosi, iar rezultatele eficientizarii s-au vazut imediat.

Cat de rapid inseamna rapid in productie

Cand pe benzile rulante se afla gogosi pregatite pentru livrare catre magazinele de specialitate pentru a fi vandute in urmatoarele ore, raspunsul este cat de repede pot lucra angajatii. Insa asta inseamna mult mai incet decat poate tehnologia.

Foarte multi oameni stiu de Krispy Kreme, ceea ce a facut ca gogosile lor delicioase sa fie din ce in ce mai cumparate de catre americani. Astfel, prin cresterea business-ului a crescut automat nivelul de productie. De aceea, proprietarii Krispy Kreme au inteles ca au nevoie de o solutie profesionala de automatizare a etichetarii cutiilor cu gogosi.

“Inainte, aplicam etichete manual in magazinele noastre. Era o munca foarte migaloasa, iar produsele nu erau prezentate intr-un mod standardizat”, spune Tim Honeycutt, Purchasing Manager la Krispy Kreme, dupa alegerea unui aplicator de etichete si a unui program de design etichete de la furnizori diferiti.

Cu o asemenea investitie, diferenta s-a vazut imediat: productivitatea a crescut considerabil, angajatii nu mai fac o munca migaloasa, iar produsele sunt distribuite rapid pentru vanzare. Desi a fost o schimbare majora pentru Krispy Kreme si rezultatele erau din ce in mai vizibile, lipsea un element esential in productie: rezistenta etichetelor pe cutii. Problema, care afecteaza vanzarea produselor, a fost rezolvata cu un motor de imprimare seria M8459Se de la SATO, integrat in aplicatorul de etichete.

 “Cu un motor de imprimare durabila de la SATO si un aplicator de etichete am accelerat nivelul de productie, iar etichetele sunt plasate corect in acelasi loc pe cutie, ceea ce a imbunatatit imaginea brandului nostru”, adauga reprezentantul Krispy Kreme.  

Cum functioneaza solutia de etichetare in Krispy Kreme

Krispy Kreme avea nevoie de o solutie care sa aplice etichete rotunde rapid si cu precizie in acelasi loc pe cutiile de gogosi de diferite dimensiuni.

Eticheta rotunda cu un diametru de 3,8 cm aplicata pe cutiile Krispy Kreme este destul de simpla. Ilustreaza un pret, data de expirare si numarul magazinului, pe langa grafica preimprimata. Desi simpla, este important ca eticheta sa fie plasata in locul potrivit, pe fiecare cutie, ceea ce se intampla acum cu ajutorul motorului de imprimare SATO.

“Acest motor, alaturi de aplicatorul de etichete, face o treaba grozava pentru noi”, spune Purchansing Managerul de la Krispy Kreme. “Sunt echipamente rezistente, foarte eficiente pentru operatiunile zilnice si foarte intuitiv si usor de folosit de catre oamenii nostri. Am facut o investitie consistenta, insa acum ne bucuram de rezultatele aduse”, a concluzionat reprezentantul companiei.

Asa cum am vazut in povestea Krispy Kreme, tehnologia este un adevarat prieten pentru un business, rezolvand probleme cum sunt scaderea productivitatii si de imagine consecventa a propriilor produse, ceea ce impacteaza vanzarile. Insa totul depinde de o solutie adaptata specificului si nevoilor companiei tale, pe care echipa noastra de specialisti o poate oferi in cel mai scurt timp, prin consultanta specializata.