logo-ITGStore-500x167

EXTRAGARANTIA SUCCESULUI. Cum sa iti cresti business-ul fara griji si sa reduci cheltuielile pe termen lung

Sa reduci cheltuielile in companie este una dintre cele mai importante strategii pentru dezvoltarea business-ului si, mai mult decat atat, o extragarantie ca ai succes pe termen lung.

Calitatea produselor sau a serviciilor pe care le vinzi, calitatea angajatilor, calitatea echipamentelor pe care le folosesti, calitatea in toate formele ei trebuie sa fie parte din ADN-ul business-ului tau pentru optimizarea costurilor companiei.

Garantia succesului in business: ce costuri trebuie eliminate

Reducerea cheltuielilor nu presupune automat taieri din bugetul anual, taieri din bugetul de marketing sau taieri de beneficii extrasalariale sau bonusuri, pe o piata care oricum este extrem de competitiva si in atragerea clientilor, si in atragerea angajatilor. Succesul in business depinde de luarea unor decizii care sa te ajute sa optimizezi costurile pe o perioada lunga de timp. In acest sens, deciziile luate trebuie sa iti ofere garantia ca faci o investitie cu sanse de recuperare in termen scurt si cu rezultate de impact pe termen lung.

Mai exact, pentru un business care vrea sa creasca constant, dar fara sa afecteze calitatea oferita si satisfactia clientilor, trebuie sa mizeze pe scaderea costurilor de achizitie prin alegerea unui furnizor de incredere si eliminarea cheltuielilor neprevazute. Sunt tactici care ajuta la dezvoltarea sanatoasa a unei afaceri fara sa faci compromisuri, fara sa iti alungi clientii sau angajatii, fara sa scazi veniturile.

Oportunitati de reducere a cheltuielilor. RISCURI MAJORE

Atunci cand se confrunta cu probleme financiare, antreprenorii se gandesc automat sa taie din costuri cum ar fi salariile, sa renunte sa mai acorde beneficii extrasalariale si/sau bonusuri si sa organizeze teambuildinguri. Mai mult, in aceasta situatie, de altfel nedorita, primul departament afectat este departamentul de marketing, prin taierea bugetului aferent pentru promovarea brandului si a produselor sau serviciilor companiei sau, mai rau, prin desfiintarea lui.

Miza pe cele doua “fronturi de batalie” pentru scaderea cheltuielilor iti ofera o singura garantie: amenintarea prezentului si viitorul companiei. Cu un numar mai mic de angajati sau angajand persoane mai putin calificate doar pentru a oferi salarii mult mai mici, productivitatea si activitatea in sine a companiei sunt profund afectate.

Oportunitati de reducere a cheltuielilor. Riscuri minore

Serviciile de outsourcing sunt alegerea potrivita pentru a reduce cheltuielile cu personalul si cu activitatile de marketing. Este dovedit faptul ca este mult mai ieftin sa colaborezi cu o companie specializata, in loc sa creezi departamente si sa angajezi oameni, pentru activitati cum ar fi customer support, marketing, advertising, relatii publice, recrutare, curatenie, paza si altele.

In acest caz, riscurile de afectare a viitorului business-ului sunt mici, singurul risc fiind in practica faptul ca nu ai control absolut asupra activitatii in sine in ce priveste business-ul tau.

Oportunitati de reducere a cheltuielilor. Fara riscuri.

Da, ai ghicit! Este posibil sa reduci cheltuielile fara sa ai niciun risc, fara sa fie afectat viitorul companiei, fara sa frustreze angajatii, fara sa renunti la ceva esential pentru business-ul tau. Spre exemplu, cele mai mari cheltuieli, de altfel neprevazute, sunt cu achizitionarea de noi echipamente. Se intampla ca unele aparate utile in companie se defecteaza accidental, pentru ca nu au fost folosite corespunzator sau cu atentie. Nu doar ca pierzi bani, dar pierzi si timp, si energie sa cauti echipamentul de care ai nevoie.

Cel mai intelept in aceasta situatie este sa ai o extragarantie pentru echipamentele folosite. Este o solutie care, nu doar ca te scapa de griji, dar iti asigura automat un echipament identic sau, in cel mai rau caz, repararea celui defect, in doar cateva zile.

Ce avantaje iti aduce o extragarantie

  1. Primesti un echipament similar a doua zi lucratoare de cand ai facut sesizarea sau echipamentul reparat in doar 5 zile lucratoare, in functie de tipul de garantie ales
  2. Activitatea functioneaza fara intrerupere si livrezi comenzile la timp
  3. Nu pierzi timp cu cautarea si asteptarea noilor echipamente si nu ai cheltuieli suplimentare neprevazute
  4. Pe termen lung, este o investitie care se amortizeaza rapid si care te scapa de costuri nedorite

Printr-o garantie existinsa pe 3 sau 5 ani, cum este Zebra OneCare, este acoperita o serie larga de echipamente, cum ar fi imprimante, terminale mobile si cititoare de coduri de bare, echipamente care sunt necesare intr-un magazin sau hipermarket si in depozite.

Atunci cand alegi o extragarantie pentru echipamentele tale, fie in momentul achizitie acestora, fie oricand dupa, este important sa ai in vedere nevoile si intensitatea activitatii business-ului tau. Pentru consultanta in acest sens si pentru a face alegerile potrivite, apelati la consultantii nostri, care iti ofera prompt informatiile necesare.

Ultimele articole

Youtube

Studii de caz