Inovare la inaltime: dronele, folosite pentru a face inventarul si a tine evidenta stocului in depozit

In timp ce in unele magazine inventarul este inca facut de mana, cu pixul pe caiet, pentru un business din Franta, in schimb, dronele au devenit “noii angajati”, care fac inventarul cu precizie maxima.

Mai exact, drona Eyesee, creata de o companie IT franceza, face inventarul intr-un hub logistic al L’Oreal, aflat langa oraselul Vichy din centrul Frantei.

Drona Eyesee, compatibila cu software-ul Warehouse Management System (WMS) si sistemul ERP, este o solutie de inventariere care poate fi implementata in orice depozit pentru a optimiza activitatea si costurile companiei, potrivit site-ului solutiei de inventariere.

Iata cum lucreaza drona Eyesee

Cu drona Eyesse, inventarul este facut fara sa fie inchis depozitul

In centrul logistic al companiei L’Oreal se afla peste 25.000 de paleti cu produse cosmetice care trebuie sa ajunga in 50 de sedii din intreaga lume. Pana sa fie folosita o drona, tot acest numar mare de paleti au fost scanati manual de catre angajati, folosind cititoare de coduri de bare si fiind nevoiti sa urce in zeci de nacele (platforme de lucru la inaltime) pentru a putea ajunge la rafturile plasate foarte sus.

Acum, totul este mai simplu cu drona Eyesee, care “vede” si ajunge la orice cod de bare in depozitul L’Oreal.

Marile avantaje ale inovarii cu drona care face inventarul

  1. detecteaza automat orice cod de bare si il scaneaza rapid, actualizand astfel stocul in timp real
  2. inlocuieste zecile de nacele (platforme de lucru la inaltime) folosite in depozit
  3. elimina efortul depus de angajati in scanarea codurilor de bare pentru a face inventarul
  4. anuleaza orice risc de accidentare a angajatilor la locul de munca, oferindu-le astfel siguranta maxima
  5. inventarul anual este facut rapid si fara erori
  6. nu este blocata activitatea zilnica si nici angajatii timp de trei zile pentru a face inventarul anual necesar raportarilor financiare
  7. drona poate fi supravegheata de un singur angajat

Ce beneficii aduce drona Eyesee

Dronele care fac inventarul vin cu o serie de beneficii, printre care faptul ca ofera acuratete si elimina erorile 100% in colectarea datelor pentru realizarea inventarului si faptul ca, reducand substantial timpul de scanare a codurilor de bare, comenzile sunt livrate la timp, nefiind inregistrate intarzieri.

Un alt avantaj major este ca, folosind drona pentru inventar si evidenta stocului, angajatii actuali isi pot aduce aportul profesional pentru a indeplini activitati mai placute si mai creative la locul de munca. Astfel, agajatii tai scapa de neplacerea muncii repetitive si de stresul de a face greseli nedorite. In plus, pe termen lung si chiar pe termen scurt, nu mai este necesara angajarea altor persoane care sa faca inventarul, in cazul in care dintre angajatii actuali cineva decide sa paraseasca compania pentru ca are alte planuri de cariera.

Drona Eyesee, folosita in depozitul L’Oreal, este o dovada de inovare si de eficientizare a muncii si a activitatii companiei la cel mai inalt nivel.

Avantajul tehnologiei: cum poti sa imbunatatesti activitatea in depozitul tau

Indiferent de cat de avansata sau nu este, tehnologia este prietenul tuturor, si al oamenilor, si al companiilor, usurandu-ne viata zi de zi. Stim toti cat de importanta este activitatea dintr-un depozit. De ea depinde practic vanzarea efectiva. Daca livram la timp si fara erori, avem clienti multumiti, care devin fideli si care ne pot recomanda altor companii sau persoane fizice.

Prin urmare, modul in care este desfasurata activitatea din depozitul firmei tale are impact direct asupra echipei de vanzari, vanzarilor efective, imaginii companiei si a brandurilor pe care le promovezi si a veniturilor si profitului companiei.

Poate ca nu este momentul potrivit sa instalezi drone in depozit, insa exista alte tehnologii, mai accesibile, pentru a creste productivitatea si a reduce costurile pe termen mediu si lung. Folosirea unei tehnologii prietenoase si usor de implementat si gestionat este cea mai la indemana solutie pentru eliminarea erorilor si aducerea unor rezultate vizibile.

Cu un soft WMS (Warehouse Management System), gestionezi eficient marfurile si faci rapid inventarul stocurilor, ajutand la identificarea produselor pe locatie. Datorita unei solutii de management al depozitului, productivitatea angajatilor creste cu 60%, transferul de date se face in timp real, marfurile sunt primite si livrate cu rapiditate si promptitudine la sediul clientilor, iar erorile umane sunt elimintate complet.

Solutia ideala pentru depozitul tau

Solutia WMS este formata din aplicatie software, echipamente IT&C si retelistica, imprimante de etichete, terminale mobile si scannere industriale si tablete robuste, pilonii necesari pentru primirea marfurilor si livrarea comenzilor cu promptitudine si rapiditate la sediul clientilor.

Tu cum iti ajuti afacerea sa creasca? Contacteaza-ne pentru orice informatie ai nevoie astfel incat sa iei deciziile potrivite pentru a oferi un viitor stabil companiei tale.